Geïntegreerd literatuuronderwijs in het studiehuis

Auteurs

  • Lily Coenen
  • Theo Hoebers
  • Theo Witte

Trefwoorden:

geïntegreerd literatuuronderwijs, studiehuis

Samenvatting

Op dit moment is het heel gewoon dat de ene literatuurdocent niet weet wat er bij de ander gebeurt. Tegelijkertijd zijn veel docenten zich wel degelijk bewust van de taaloverstijgende verbanden die inherent zijn aan het verschijnsel literatuur. In het verleden mislukten kleinschalige initiatieven tot samenwerking vaak, omdat ze afhankelijk waren van de goodwill van enkelen. Met de steun van de nieuwe eindtermen voor de tweede fase in de rug, is het nu het moment gekomen om aan die samenhang op een meer structurele manier vorm te geven.

Downloads

Citeerhulp

Coenen, L., Hoebers, T., & Witte, T. (1998). Geïntegreerd literatuuronderwijs in het studiehuis. Levende Talen Magazine, 85(534-535), 524–529. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/1018

Nummer

Sectie

Artikelen

Meestgelezen artikels van dezelfde auteur(s)

1 2 3 > >> 

Gelijkaardige artikels

1 2 3 4 > >> 

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.