Chaos en wildgroei beteugeld. De betekenis van het STER-project

Auteurs

  • Wilma Plaschek
  • Theo Smabers

Trefwoorden:

NT2, leermethode

Samenvatting

Het Rotterdamse STER-project ontwikkelde een leerplan NT2 voor de eerste opvang van allochtone leerlingen in het voortgezet onderwijs, in 1993 uitgegeven door Wolters-Noordhoff. Twee intern begeleiders van het Mozaïekcollege te Arnhem doen verslag van hun ervaringen met de invoering van dit leerplan. Met een reactie van de samenstellers door Harmke Gerritsma.

Citeerhulp

Plaschek, W., & Smabers, T. (1995). Chaos en wildgroei beteugeld. De betekenis van het STER-project. Levende Talen Magazine, 82(504), 525–530. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/1177

Nummer

Sectie

Artikelen