Het vervelende 'hoe'; Een aanzet tot het ontwikkelen van studievaardigheden voor het moderne vreemde taal onderwijs

Auteurs

  • Matthias Mitzschke

Trefwoorden:

studievaardigheden

Samenvatting

Dat er op school geleerd moet worden is voor iedereen duidelijk. Hoe de leerling er achter moet komen hoe hij het best kan leren is minder duidelijk. Moeten wij kant-en-klare leerlingen afleveren of moeten wij aan een goede startcompetentie in het moderne-vreemde-talenonderwijs werken?

Citeerhulp

Mitzschke, M. (1989). Het vervelende ’hoe’; Een aanzet tot het ontwikkelen van studievaardigheden voor het moderne vreemde taal onderwijs. Levende Talen Magazine, 76(437), 21–24. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/1184

Nummer

Sectie

Artikelen

Meestgelezen artikels van dezelfde auteur(s)