'Ik vond het moeilijk om te bepalen tot hoever leerlingen mogen gaan' Begeleiding jonge docenten op een (l)VBO

Auteurs

  • Alex van Schooten

Trefwoorden:

moderne vreemde talen, vakkennis, Duits, beroepsonderwijs

Samenvatting

Op de ene school worden nieuwe docenten aan hun lot overgelaten, terwijl op de andere school juist veel aandacht wordt besteed aan het coachen van jonge leraren. De Groenstrook in Aalsmeer valt in de laatste categorie. Een jonge docent en zijn begeleider vertellen over hun ervaringen.

Downloads

Citeerhulp

Schooten, A. van. (1999). ’Ik vond het moeilijk om te bepalen tot hoever leerlingen mogen gaan’ Begeleiding jonge docenten op een (l)VBO. Levende Talen Magazine, 86(541), 428–429. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/963

Nummer

Sectie

Artikelen

Gelijkaardige artikels

1 2 > >> 

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.