LTM, jaargang 86 (1999) 539

LTM, jaargang 86 (1999) 539

Myra Nijhof Samenvatting pdf
Reader response ... en dan? De bruikbaarheid van zelfstandige literatuurmethoden Duits voor de Tweede Fase. 258-262
Roelien Bos-Wierda, Akkie Hettinga, Tineke Kooijenga Samenvatting pdf
ICT voor iedereen - iedereen voor ICT 263-266
Koos Henneman, Wim van Calcar Samenvatting pdf
Leesonderwijs ter discussie; Deel 1. Analyse van leesonderwijs in lesmaterialen 267-272
John Daniëls Samenvatting pdf
Internet: geknipt voor het moderne vreemde talenonderwijs 306-311
Karin Heesters, Femke Kramer, Erik Kwakernaak, Irene Visser Samenvatting pdf
Is dit een betoog, een beschouwing of een uiteenzetting? Tekstsoorten in het onderwijs 415-419


ISSN: 1566-2705