LTM, jaargang 81 (1994) 495

LTM, jaargang 81 (1994) 495

Thema: Beoordeling literatuurmethoden
Ron Oostdam, Theo Witte Samenvatting
Vergelijkend warenonderzoek literatuurmethoden Nederlands, Engels, Frans, Duits en Spaans 584-594
Wam de Moor Samenvatting
Prangende vraag: hoe breng je leerlingen historisch besef bij? Beoordeling literatuurmethoden Nederlands (thema literairi historisch) 595-603
Gert Rijlaarsdam Samenvatting
De beste methode is niet altijd de leukste en de leukste is niet altijd de beste. Beoordeling literatuurmethoden Nederlands (thema: literair-wetenschappelijk 604-611
Francis Staatsen Samenvatting
Of making many books there is no end... (and much study is a weariness of the flesh). Beoordeling literatuurmethoden Engels (thema: literair-historisch 612-618
Arie Hoeflaak Samenvatting
Dames en heren uitgevers, tijd voor een nieuwe uitdaging! Beoordeling literatuurmethoden Frans (thema: literair-historisch) 619-625
Erik Kwakernaak Samenvatting
De gemiste kansen. Beoordeling literatuurmethoden Duits (thema: literair-historisch) 626-632
Jan Peter Nauta Samenvatting
Een bijzonder gewoon vak. Beoordeling literatuurmethoden Spaans (thema: literair-historisch) 633-634
Peter Edelenbos Samenvatting
Een weelde aan inzichten in vakspecifieke literatuurmethoden. Beoordeling literatuurmethoden Engels, Duits en Spaans (thema: literair-wetenschappelijk 635-640


ISSN: 1566-2705