LTM, jaargang 78 (1991) 459

LTM, jaargang 78 (1991) 459

Yves Vermeulen Samenvatting
Historische Nederlandse letterkunde in de klas 118-120
Henk Lettink, Jan Walschot, Huub Zitzen Samenvatting
Methodenportretten 121-123
Geert Driessen, Kees de Bot Samenvatting
De eigen-taalvaardigheid van Marokkaanse leerlingen; Een nadere relativering 124-127
Marjo Willems, Maria Oud-de Glas Samenvatting
Woorden kiezen voor het vreemde-talenonderwijs. Welke woorden moeten we de leerlingen leren en welke woorden komen voor in de leergangen 'In Focus', 'Notting Hill Gate' en 'Mainstream' voor het vak Engels? 128-131
Annette Bogtstra, Alma van Til Samenvatting
Interculturele evaluatie; Interview met Ton van der Linden en Klaartje Duijm 139-141
Jan van Ek Samenvatting
Levende Talenprijs voor Peter Jan Slagter 146-147


ISSN: 1566-2705