LTM, jaargang 77 (1990) 448

LTM, jaargang 77 (1990) 448

Cor Geljon Samenvatting
Collaborateurs en verzetshelden als exempel; Morele aspecten van literatuuronderwijs 70-75
Hester Ringnalda Samenvatting
De verschillen in grammaticale fouten van één- en tweetaligen aan het einde van de basisschool 76-79
Anne Kerkhoff Samenvatting
Fouten in de scriptie van een doctoraalstudent 80
A.C. Wedema Samenvatting
Een Gronings vocabulaire-verwervingsprogramma voor de computer 81-83
Heleen de Hondt, Irma van der Neut, Hans de Haan, Carolien Schouten-van Parreren Samenvatting
And never the twain shall meet? Een exploratief onderzoek naar de mogelijkheden van COO bij het leren van voorspellend lezen 84-90
Hans Kuhlemeier, Huub van den Bergh Samenvatting
Peilingsonderzoek in het voortgezet onderwijs: de proefpeiling Nederlands 2: lezen 91-99
Marjolijn Wesselo Samenvatting
Van Dale Talen; Interview met Ivet van der Eerden 100-103


ISSN: 1566-2705