LTM, jaargang 76 (1989) 443

LTM, jaargang 76 (1989) 443

Wout de Jong Samenvatting
De confrontatie met een andere cultuur: een inleiding 470
Marc Chavannes Samenvatting
Nederland moet tweetalig worden; Inleiding ter gelegenheid van de studiedag van de Sectie Engels op 4 april 1987 471-473
Frank van Ruyssevelt Samenvatting
A 12-year-old's guide to the English-speaking world; Socio-culturele context in leergangen Engels voor het v.o. 474-476
Joe Niski, Frits Schulte Samenvatting
Time past in time present: using the past to help pupils understand contemporary American cultural phenomena 477-487
Philip Riley Samenvatting
Social identity and intercultural communication 488-493
Karin Bügel, Noud van Zuijlen Samenvatting
Nederlandse items bij tekstbegripexamens Frans en Engels voor C-niveau? 494-496
Jan-Arjen Mondria, Marijke Wit-de Boer Samenvatting
Woorden leren door raden? De invloed van context op het raden en onthouden van woorden 497-500
Jan Renkema Samenvatting
NT2-onderwijs: Ordeningscriteria met behulp van half-automatische tektstanalyse 501-504
Anita van der Wal, Birgit Lijmbach, Berna de Boer, Marloes de Bie Samenvatting
Reactie op Coumou 505


ISSN: 1566-2705