LTM, jaargang 76 (1989) 438

LTM, jaargang 76 (1989) 438

Chris Borgers, Rein van Velp Samenvatting
Een grenzeloos projekt?; Thematisch project Duits tijdens werkdagen 4-mavo 75-79
Katja van Vemde Samenvatting
Engels en het rollenspel in het voortgezet onderwijs 79-82
Kees Groeneboer Samenvatting
Is het Certificaat Nederlands als Vreemde Taal geschikt voor Indonesië? 83-89
Wam de Moor Samenvatting
Romeo and Juliet in New York: een leerzaam literatuurproject 91-99
Ed Landman Samenvatting
Computer en onderwijs, de praktijk 101-104
Gee Hurkmans Samenvatting
Slechte start met NIVO-coupon 105-107
Rob Diephuis Samenvatting
Leerplanontwikkeling als gezelschapsspel; Terugblik op 6 jaar leerplanontwikkeling (5) 108-111
Klas Jan Huizing Samenvatting pdf
Hoera grammatica?; Attitudes van leerlingen over de onderdelen van het vak Nederlands 112-115
Anneke Hazewinkel Samenvatting
De tweede fase lerarenopleiding, een goed alternatief? 116-118
Marjolijn Wesselo Samenvatting
Digimail: de snelle post van de LOI; Een interview 119-121


ISSN: 1566-2705