LTM, jaargang 104 (2017) 3

LTM, jaargang 104 (2017) 3

Carien Bakker, Ina Bieze Samenvatting pdf
Twijfelen mag! Leerlingen kritisch leren lezen via de Lesson Studymethode 4-8
Jasmijn Bloemert, Sean de Goede, Maron Goedhard Samenvatting pdf
Doordacht en doorlopend: Via een meervoudige benadering naar verrijkt mvt-literatuuronderwijs 10-15
Ramon Groenendijk Samenvatting pdf
De leerling als schrijver en kritische lezer: Een pleidooi voor meer aandacht voor schrijfvaardigheid binnen taalonderwijs en een voorzet voor opdrachten bij het vak Nederlands 18-23
Karly van Gorp, Mienke Droop, Ineke Verheul Samenvatting pdf
Verhalende games programmeren in de klas: Een voorbeeld van creatief schrijfonderwijs in de 21e eeuw 24-28
Rob van Veen Samenvatting pdf
Youngadultliteratuur van Nederlandse bodem 32-33
Jan de Jong Samenvatting pdf
Geen korte, lichte taal, geen klare lijn 34-35
Eva Overman Samenvatting pdf
Anders is normaal 36-37
Roland Bruijn, Henk la Roi Samenvatting pdf
Commerciële off-the-shelf games 38-39
Erik Kwakernaak Samenvatting pdf
Waarom Duits? 42-43


ISSN: 1566-2705