LTM, jaargang 105 (2018) 3

LTM, jaargang 105 (2018) 3

Erik Kwakernaak, Nihayra Leona, Clary Ravesloot Samenvatting pdf
Grenzeloos literatuuronderwijs: Ten geleide 4-5
Martijn Koek, Isabel Maas Samenvatting pdf
Grenzen oprekken in de literatuurles: Het Murakami-effect 6-10
Jorine Helmers, Aniek Phaff, Geert van Rooijen Samenvatting pdf
Literatuur leeft: Geïntegreerd literatuuronderwijs op College de Heemlanden 12-17
Jochem Riesthuis Samenvatting pdf
Engelstalige Caribische literatuur: Verhalen van de West Indies 20-24
Marianne Hermans Samenvatting pdf
Verhalen uit een multiculturele samenleving in de literatuurles 26-32
Rob van Veen Samenvatting pdf
Grenzeloos: Twee verhalen over universele maatschappelijke problemen 36-37
Jan de Jong Samenvatting pdf
ek wil vir jou verse skryf 38-39
Henk la Roi, Roland Bruijn Samenvatting pdf
CommonLit 40-41
Kim Sickmann Samenvatting pdf
Hoe komen we af van onze koudwatervrees voor geïntegreerd literatuuronderwijs? 44-47
Erik Kwakernaak Samenvatting pdf
Nostalgisch hbs-boek 48-49
Judith Richters Samenvatting pdf
Richting geven aan nieuwe curricula Nederlands en mvt 52


ISSN: 1566-2705