Erik Kwakernaak, Nihayra Leona, Clary Ravesloot |
Samenvatting pdf
|
Grenzeloos literatuuronderwijs: Ten geleide |
4-5 |
Martijn Koek, Isabel Maas |
Samenvatting pdf
|
Grenzen oprekken in de literatuurles: Het Murakami-effect |
6-10 |
Jorine Helmers, Aniek Phaff, Geert van Rooijen |
Samenvatting pdf
|
Literatuur leeft: Geïntegreerd literatuuronderwijs op College de Heemlanden |
12-17 |
Jochem Riesthuis |
Samenvatting pdf
|
Engelstalige Caribische literatuur: Verhalen van de West Indies |
20-24 |
Marianne Hermans |
Samenvatting pdf
|
Verhalen uit een multiculturele samenleving in de literatuurles |
26-32 |
Rob van Veen |
Samenvatting pdf
|
Grenzeloos: Twee verhalen over universele maatschappelijke problemen |
36-37 |
Jan de Jong |
Samenvatting pdf
|
ek wil vir jou verse skryf |
38-39 |
Henk la Roi, Roland Bruijn |
Samenvatting pdf
|
CommonLit |
40-41 |
Kim Sickmann |
Samenvatting pdf
|
Hoe komen we af van onze koudwatervrees voor geïntegreerd literatuuronderwijs? |
44-47 |
Judith Richters |
Samenvatting pdf
|
Richting geven aan nieuwe curricula Nederlands en mvt |
52 |