Gesignaleerd

Auteurs

  • Kees van Esch
  • Piet-Hein van de Ven

Trefwoorden:

vakonderwijs, taalontwikkeling, onderzoek

Samenvatting

Heij, K. (2008). Twee vliegen in een klap? Hoe vakonderwijs effectiever wordt én bijdraagt aan taalontwikkeling. Culemborg: Bureau ICE.

Bonset, H., & Braaksma, M. (2009). Het schoolvak Nederlands opnieuw onderzocht. Een inventarisatie van onderzoek van 1997 tot en met 2007. Enschede: SLO.

Downloads

Citeerhulp

Esch, K. van, & Ven, P.-H. van de. (2009). Gesignaleerd. Levende Talen Tijdschrift, 10(2), 46–48. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltt/article/view/174

Nummer

Sectie

Artikelen

Gelijkaardige artikels

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.