Gesignaleerd

Auteurs

  • Carla Driessen
  • Maaike Prangsma

Trefwoorden:

actieonderzoek, uitspraakonderwijs, schrijfvaardigheid

Samenvatting

Eindelijk foutloos leren schrijven in de vreemde taal? Carduner, J. (2007). Teaching proofreading skills as a means of reducing composition errors. Language Learning Journal, 35(2), 283-295. (Carla Driessen)

Uitspraakonderwijs in de vreemde taal: is een leraar nog wel nodig? Neri, A., Cucchiarini, C.,& Strik, H. (2007). Pronunciation training in Dutch as a second language on the basis of automatic speech recognition. Stem-, Spraak- en Taalpathologie, 15(2), 159-169. (Carla Driessen)

Actieonderzoek als werkinstrument voor professionele ontwikkeling; Atay, D. (2008). Teacher research for professional development. ELT Journal, 62, 139-147. (Maaike Prangsma)

Downloads

Citeerhulp

Driessen, C., & Prangsma, M. (2008). Gesignaleerd. Levende Talen Tijdschrift, 9(3), 30–32. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltt/article/view/198

Nummer

Sectie

Artikelen

Gelijkaardige artikels

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.