Apps in taallessen: Hoe het gebruik van apps leerlingen kan helpen met hun taalvaardigheid

Auteurs

  • Rutger Cornelissen
  • Ramon Groenendijk

Trefwoorden:

vreemdetalenonderwijs, ict, app

Samenvatting

Aan de vraag om binnen het onderwijs te digitaliseren, lijkt niet meer te ontkomen. Waarom ook niet? Bij de moderne vreemde talen wordt al op grote schaal gebruikgemaakt van apps en webtools, maar zowel bij Nederlands als bij de mvt’s liggen zeker nog meer mogelijkheden.

Downloads

Citeerhulp

Cornelissen, R., & Groenendijk, R. (2015). Apps in taallessen: Hoe het gebruik van apps leerlingen kan helpen met hun taalvaardigheid. Levende Talen Magazine, 102(6), 4–8. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/1510

Nummer

Sectie

Artikelen

Meestgelezen artikels van dezelfde auteur(s)

1 2 > >> 

Gelijkaardige artikels

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.