Hoe komen we af van onze koudwatervrees voor geïntegreerd literatuuronderwijs?

Auteurs

  • Kim Sickmann

Samenvatting

Er zijn nog scholen in Nederland waar geïntegreerd literatuuronderwijs (glo) succesvol gegeven wordt. Hoe wordt dit gerealiseerd en hoe gaan de docenten op deze scholen met de problemen om? Kortom, hoe komen we af van onze koudwatervrees voor glo?

Downloads

Citeerhulp

Sickmann, K. (2018). Hoe komen we af van onze koudwatervrees voor geïntegreerd literatuuronderwijs?. Levende Talen Magazine, 105(3), 44–47. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/1788

Nummer

Sectie

Artikelen

Gelijkaardige artikels

<< < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > >> 

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.