LTM, jaargang 102 (2015) 1

LTM, jaargang 102 (2015) 1

Martijn Koek Samenvatting pdf
Dubieuze keuzes zijn een rijke bron: Kritisch denken met poëzie 4-8
Mathea Simons, Jan T'Sas, Magda Mommaerts, David Caelen Samenvatting pdf
Kunnen nieuwe media leesplezier bevorderen? E-tools uitgetest en in beeld gebracht 10-14
Marijn van Dijk Samenvatting pdf
Hertalen als werkvorm voor onderwijs in historische letterkunde: Gijsbrecht van Aemstel in vwo 5 16-20
Roland de Bonth, Tamara Schermer Samenvatting pdf
Poëzie in de klas: ‘Ik schreef/tekende/vertaalde/declameerde met de klas een heerlijk gedicht’ 22-26
Rob van Veen Samenvatting pdf
Overleven 32-33
Jan de Jong Samenvatting pdf
Sprookjes om uit te ontsnappen 34-35
Helge Bonset Samenvatting pdf
Een herderlijk schrijven 42


ISSN: 1566-2705