LTM, jaargang 103 (2016) 3

LTM, jaargang 103 (2016) 3

Jan Erik Grezel Samenvatting pdf
Onderzoeksbeurzen voor leraren: Een impuls voor het talenonderwijs? 4-8
Wilfried Decoo Samenvatting pdf
Raadvaardigheid bij lezen: Een rovige strategie? 10-14
Mariët Janssen, Theun Meestringa Samenvatting pdf
Gedocumenteerd schrijven revisited 16-21
Tiddo Ekens Samenvatting pdf
Differentiëren in de klas voor de betere leerling in havo en vwo 24-29
Rob van Veen Samenvatting pdf
Oud en jong; Geschoolde, ervaren schrijvers versus jong talent 32-33
Jan de Jong Samenvatting pdf
Geen voor zichzelf gecomponeerd requiem 34-35
Helge Bonset Samenvatting pdf
Wat is er mis met het Manifest Nederlands op school? 36-37
Berrie de Zeeuw Samenvatting pdf
La défilé de mode à Paris: Vakoverstijgend modeproject Frans en handvaardigheid 44-45


ISSN: 1566-2705