LTM, jaargang 103 (2016) 4

LTM, jaargang 103 (2016) 4

Gerdineke van Silfhout Samenvatting pdf
Een dag literatuuronderwijs op het Keizer Karel College: Lezen, schrijven, praten, vragen stellen en nog meer vragen stellen 4-8
Erik Kwakernaak Samenvatting pdf
Tussen blokkendoos en taalbad: Waarheen met ons vreemdetalenonderwijs? Deel I 10-14
Kim de Jong Samenvatting pdf
Formatief evalueren: Meer leerlingbetrokkenheid en betere resultaten 16-19
Berry van de Wouw Samenvatting pdf
Au boulot avec l’argot 22-25
Rob van Veen Samenvatting pdf
Misdaad, avontuur en fantasie voor jongeren in de onderbouw 28-29
Jan de Jong Samenvatting pdf
‘Poëzie – zij het niet rijmend’ 30-31
Erwin Mantingh, Theo Witte, Peter-Arno Coppen, Ton van Haaften Samenvatting pdf
Manifeste misverstanden 38-39


ISSN: 1566-2705