Sven Kruizinga |
Samenvatting pdf
|
Een vakoverstijgend project met minimale investering van tijd en geld: Kan dat? |
4-7 |
Fatima Kajouj, Rias van den Doel |
Samenvatting pdf
|
Berberklanken in de Engelse les: Werken met thuistalen bij het uitspraakonderwijs |
10-14 |
Anouk de Kleijn |
Samenvatting pdf
|
De kampvuurcompetitie: Een lessenserie creatief en spannend schrijven |
16-19 |
Eva van den Boogaard |
Samenvatting pdf
|
Leerlingen die teksten laten leven: De literatuurtheoretische begrippen tekst en lezer in het literatuuronderwijs |
20-24 |
Rob van Veen |
Samenvatting pdf
|
Ontwrichte levens: Heftige verhalen voor lezers in de onder- en bovenbouw |
28-29 |
Jan de Jong |
Samenvatting pdf
|
Camperts mijmeringen bij (g)een afscheid |
30-31 |
Helge Bonset |
Samenvatting pdf
|
Ongelijkheid in het staatsexamen Nederlands |
33-34 |
Roland Bruijn, Henk la Roi |
Samenvatting pdf
|
De computer als vervanger van de taaldocent? |
39-40 |
Reitze Jonkman |
Samenvatting pdf
|
Nieuwe aanpak literatuuronderwijs Fries |
44 |
Clary Ravesloot |
Samenvatting pdf
|
Woorden temmen: Poëzie voor echte mensen |
45 |
Reitze Jonkman |
Samenvatting pdf
|
Ontleedonderwijs anders aangepakt: De autobus als metafoor voor het ontleden |
46-47 |