LTM, jaargang 106 (2019) 7

LTM, jaargang 106 (2019) 7

Marlies Rijbroek Samenvatting pdf
Het fact-flip-actmodel voor effectief taalonderwijs: Een samenspel tussen online leeromgeving, activerende didactiek en docentgedrag 4-8
Reitze Jonkman Samenvatting pdf
d’Onacht der moederlyke; Tael in de Nederlanden: Neergaande waardering van het Nederlands in het onderwijs toen en nu 10-13
Marcel Lemmens Samenvatting pdf
Drie pijlers van betekenisvol lesmateriaal 16-20
Juana Kibbelaar Samenvatting pdf
Hoe krijgen de ABC-eilanden een beter opgeleide bevolking? Deel 2; Onderwijs op de ABC-eilanden: Een onmogelijk dilemma? 22-26
Rob van Veen Samenvatting pdf
De Fontein timmert aan de weg met een toegankelijke reeks jeugdthrillers 30-31
Gerard Koster Samenvatting pdf
Prachtige boeken voor de boekenlijst Engels 32
Jan de Jong Samenvatting pdf
Voor een wereld waarin kinderen kinderen durven te krijgen 34-35
Chantal van Oosten Samenvatting pdf
Gebruik succescriteria ook in het voortgezet onderwijs 36-37
Kees van Eunen Samenvatting pdf
Staatsexamen en wat je ervan kunt leren 41-42
Reitze Jonkman Samenvatting pdf
Babel: Het wonder van communicatie. Korte verhalen van de twintig grootste talen in de wereld 44-45
Reitze Jonkman Samenvatting pdf
Een nieuw handboek(je) voor het Nedersaksisch 46-47


ISSN: 1566-2705