LTM, jaargang 108 (2021) 2

LTM, jaargang 108 (2021) 2

Patrick Rooijackers, Gerdineke van Silfhout, Huub van den Bergh Samenvatting pdf
Met zijwieltjes leren fietsen in de Dorpsstraat: Waarom de leestaken in de les Nederlands vaak inhoudelijk tekortschieten 4-9
Paul Halma, Marrit van de Guchte, Eline van Batenburg, Daphne van Weijen Samenvatting pdf
Doeltaal Digitaal: Learning by doing! 12-16
Clasine van Dorst Samenvatting pdf
Differentiëren bij literatuurgeschiedenis: Kan dat? 18-23
Bert de Vos, Mrieken Pronk, Alex van den Heuvel, Anja Schoots, Elin Meijnen, Jozien van der Pligt Samenvatting pdf
Doorbreek de cirkel: Leer jongeren lezen voor het leven 24-29
Rob van Veen Samenvatting pdf
Een ode aan de verbeeldingskracht: Lezen, de kracht van de fantasie 32-33
Jan de Jong Samenvatting pdf
Mooie beschouwende gedichten over feitjes en gevoel 34-35
Robert Chamalaun, Kees de Glopper, Paul Stolwijk Samenvatting pdf
Poëzie vertalen: Door de letters heen proberen te lezen 36-37
Gerbrich de Jong Samenvatting pdf
Kurrikulum.frl: Op weg naar een nieuw curriculum voor het schoolvak Fries 38-39
Micha Hamel, Els Stronks Samenvatting pdf
Schrijfakademie.nl: Oefenen met techniek en inhoud 40
Erik Kwakernaak Samenvatting pdf
Wetenschap 42
Vita Olijhoek, Anja Valk Samenvatting pdf
Hoe gaat het verder? 43
Roland Bruijn, Henk la Roi Samenvatting pdf
Leren hoe te leren 44
Marjolijn Voogel Samenvatting pdf
‘Parijs is een meervoud’: Een literaire wandeling met Margot Dijkgraaf en Bart Koetsier 47
Juana Kibbelaar Samenvatting pdf
Onderwijs op de ABC-eilanden: Papiaments van levensbelang? 53-54


ISSN: 1566-2705