Gesignaleerd

Auteurs

  • Carla Driessen
  • Maaike Prangsma

Trefwoorden:

leerstrategie, multicultureel, allochtoon, vocabulaire, taalverwerving, lezen, vreemdetaalonderwijs

Samenvatting

Het lijkt wel Chinees! Graham, S. (2007). Learner strategies and self-efficacy: making the connection. Language Learning Journal, 35(1), 81-93. (Carla Driessen)

De rijkdom van multiculturele leerlingen; McGinnis, T. A. (2007). Khmer rap boys, X-Men, Asia’s fruits, and Dragonball Z: Creating multilingual and multimodal classroom contexts. Journal of Adolescent & Adult Literacy, 50, 570-579. (Maaike Prangsma)

Vocabulaireverwerving door het lezen van teksten; Webb, S. (2007). The effects of repetition on vocabulary knowledge. Applied Linguistics, 28(1), 46-65. (Carla Driessen)

De rol van vocabulaireoefeningen in het vreemde-talenonderwijs; Laufer, B. (2006). Comparing focus on form and focus on formS in second-language vocabulary learning. The Canadian Modern Language Review/La Revue canadienne des langues vivantes, 63(1), 149-166. (Carla Driessen)

Het leren van een vreemde taal als spirituele ervaring; Jackson, B. (2006). The spirituality of second language acquisition. Indian Journal of Applied Linguistics, 32(1&2), 61-80. (Carla Driessen)

Downloads

Citeerhulp

Driessen, C., & Prangsma, M. (2007). Gesignaleerd. Levende Talen Tijdschrift, 8(4), 25–29. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltt/article/view/220

Nummer

Sectie

Artikelen