De zin en onzin van uitspraakonderwijs

Auteurs

  • Wander Lowie

Trefwoorden:

uitspraakonderwijs, vo

Samenvatting

Het artikel van Wander Lowie handelt over de zin en onzin van uitspraakonderwijs in het Engels. Om te beginnen vraagt Lowie zich af of het in een tijd van toenemende Engelstaligheid nog wel zin heeft om tijd en moeite te besteden aan de verbetering van de uitspraak van het Engels van Nederlandse scholieren. Volgens Lowie loont dit zeker de inspanningen, op voorwaarde dat de juiste methode wordt toegepast. Wat deze methode inhoudt, leest u in zijn artikel.

Downloads

Citeerhulp

Lowie, W. (2004). De zin en onzin van uitspraakonderwijs. Levende Talen Tijdschrift, 5(1), 3–12. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltt/article/view/491

Nummer

Sectie

Artikelen

Gelijkaardige artikels

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.