Roel van Steensel, Lisa van der Sande, Lidia Arends |
Samenvatting pdf
|
Investeren in leesmotivatie maakt leerlingen meer gemotiveerde lezers … en betere lezers |
3-13 |
Tamara Thomassen, Hilde Haquebord |
Samenvatting pdf
|
Doeltaal is voertaal: ook bij toetsen? Leesvaardigheidstoetsen op A2 en B1 niveau onderzocht |
14-20 |
Suzanne Bogaerds-Hazenberg, Renske Bouwer, Jacqueline Evers-Vermeul, Huub van den Bergh |
Samenvatting pdf
|
Daar maak ik geen punt van! Feedback en tekstrevisie op de basisschool |
21-30 |
Lisanne Bos, Eveline van Baalen |
Samenvatting pdf
|
Hoe vaardig zijn onze groep 8-leerlingen in Engels? Inzicht in de ERK-niveaus aan de hand van uitslagen van de IEP Eindtoets Engels |
31-38 |
Amos van Gelderen |
Samenvatting pdf
|
Maria van der Aalsvoort, Vensters op vakontwikkeling. De betwiste invoering van taalkunde in het examenprogramma Nederlands havo/vwo (1988-2008). Nijmegen: Radboud Universiteit Nijmegen, 2016. |
39-41 |