Schrijven in de tweede fase

Auteurs

  • Theun Meestringa
  • Clary Ravesloot

Trefwoorden:

schrijfonderwijs, havo, vwo, bovenbouw, lesmethode, lespraktijk

Samenvatting

Wat doen leraren Nederlands aan schrijfonderwijs in de bovenbouw van havo en vwo? Wat wordt er eigenlijk via de meest gebruikte lesmethodes aangeboden? En hoe gaan leraren daar in de praktijk mee om? SLO deed onderzoek.

Downloads

Citeerhulp

Meestringa, T., & Ravesloot, C. (2013). Schrijven in de tweede fase. Levende Talen Magazine, 100(6), 6–10. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/552

Nummer

Sectie

Artikelen

Gelijkaardige artikels

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.