Schrijven in het voortgezet onderwijs: Een stand van zaken

Auteurs

  • Theun Meestringa
  • Clary Ravesloot

Trefwoorden:

Nederlands, vmbo, onderbouw havo/vwo, schrijfonderwijs

Samenvatting

In LTM 2013-6 werd een ruwe schets gegeven van het schrijfonderwijs Nederlands in de tweede fase. In vervolg daarop is nu hetzelfde onderzoek ook uitgevoerd voor het schrijfonderwijs in vmbo en onderbouw havo/vwo.

Downloads

Citeerhulp

Meestringa, T., & Ravesloot, C. (2014). Schrijven in het voortgezet onderwijs: Een stand van zaken. Levende Talen Magazine, 101(8), 22–27. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/917

Nummer

Sectie

Artikelen

Meestgelezen artikels van dezelfde auteur(s)

<< < 1 2 3 

Gelijkaardige artikels

1 2 > >> 

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.