Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 76 Nr 438 (1989)

Vol 76 Nr 438 (1989)

Gepubliceerd: 30-06-1989

Artikelen

  • Een grenzeloos projekt?; Thematisch project Duits tijdens werkdagen 4-mavo

    Chris Borgers, Rein van Velp
    75-79
  • Engels en het rollenspel in het voortgezet onderwijs

    Katja van Vemde
    79-82
  • Is het Certificaat Nederlands als Vreemde Taal geschikt voor Indonesië?

    Kees Groeneboer
    83-89
  • Romeo and Juliet in New York: een leerzaam literatuurproject

    Wam de Moor
    91-99
  • Computer en onderwijs, de praktijk

    Ed Landman
    101-104
  • Slechte start met NIVO-coupon

    Gee Hurkmans
    105-107
  • Leerplanontwikkeling als gezelschapsspel; Terugblik op 6 jaar leerplanontwikkeling (5)

    Rob Diephuis
    108-111
  • Hoera grammatica?; Attitudes van leerlingen over de onderdelen van het vak Nederlands

    Klas Jan Huizing
    112-115
    • PDF
  • De tweede fase lerarenopleiding, een goed alternatief?

    Anneke Hazewinkel
    116-118
  • Digimail: de snelle post van de LOI; Een interview

    Marjolijn Wesselo
    119-121

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.