Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 104 Nr 6 (2017)

Vol 104 Nr 6 (2017)

					Toon Vol 104 Nr 6 (2017)
Gepubliceerd: 05-09-2017

Artikelen

  • ‘Meesterschap is vakmanschap’: Impuls voor vakdidactiek in het talenonderwijs door meesterschapsteams?

    Jan Erik Grezel
    4-8
    • PDF
  • Samenhangend onderwijs in geletterdheid in alle vakken (deel 2): Nederlands bij andere vakken

    Theun Meestringa, Bart van der Leeuw
    10-15
    • PDF
  • Meting taalkennis Fries in het basis- en voortgezet onderwijs: De ontwikkeling van de Frisiatoets

    Reitze Jonkman
    18-23
    • PDF
  • Docentontwikkeling via de British Council

    Karin Epping
    26-30
    • PDF
  • Discriminatie, onverdraagzaamheid, racisme en de kracht van de liefde

    Rob van Veen
    34-35
    • PDF
  • The Circle zet aan tot nadenken, maar raakt niet

    Eva Overman, Brit Thomassen
    36-37
    • PDF
  • Strijd om taalkunde; Overheidssturing, toeval en persoonlijke overtuigingen

    Erik Kwakernaak
    38-39
    • PDF
  • De ouwetjes doen het nog best; Niet te versmaden spullen uit de oude ICT-doos

    Kees van Eunen
    40-41
    • PDF
  • De stad is een worsteling

    Jan de Jong
    44-45
    • PDF
  • Taboe

    Erik Kwakernaak
    45-46
    • PDF
  • Lesson Study: Hip, hot & happening

    Rinia Garib
    47
    • PDF
  • Atlas of heerlijk leesboek. Over Atlas van de Nederlandse taal

    Clary Ravesloot
    48
    • PDF
  • Een educatieve uitgever pakt uit. Over Ik ben van boom–roos–vis

    Erik Kwakernaak
    49
    • PDF
  • Kennis over de Russische taal, literatuur en cultuur voor wederzijds begrip

    Geramé Wouters
    50-51
    • PDF

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.