Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 17 Nr 3 (2016)

Vol 17 Nr 3 (2016)

					Toon Vol 17 Nr 3 (2016)
Gepubliceerd: 13-12-2016
  • Samenwerkend schrijven en reviseren: Met wie en hoe? Een experimentele studie naar de interactie tussen groepssamenstelling en instructiemethode bij samenwerkend reviseren in een vreemde taal in het hoger onderwijs

    Elke Van Steendam, Gert Rijlaarsdam, Huub van den Bergh, Lies Sercu
    3-13
    • PDF
  • Kennis en kwaliteit bij het schrijven in een vreemde taal

    Kyra van Grinsven, Huub van den Bergh
    14-22
    • PDF
  • Causaliteit in de taal van schoolboeken; Voor historisch denken is taalonderwijs nodig

    Terence Honing, Arie Wilschut
    23-34
    • PDF
  • Doeltaal Leertaal; Een didactiek en een professionaliseringstraject

    Sebastiaan Dönszelmann, Anna Kaal, Jos Beishuizen, Rick de Graaff
    35-45
    • PDF
  • Becoming a (Better) Language Teacher

    Siebrich de Vries
    46-49
    • PDF
  • Aliteracy: Causes and solutions

    Helge Bonset
    50-52
    • PDF

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.