Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 19 Nr 2 (2018)

Vol 19 Nr 2 (2018)

					Toon Vol 19 Nr 2 (2018)
Gepubliceerd: 27-06-2018
  • Syntheseteksten leren schrijven in het voortgezet onderwijs; Het verband tussen schrijfaanpak en voorkeur voor leeractiviteiten

    Liselore van Ockenburg, Daphne van Weijen, Gert Rijlaarsdam
    3-14
    • PDF
  • Het meten van tekststructurele vaardigheden; Invloeden van aantal tekstelementen en tekstgenre

    Zoë Schreurs, Hans Kuhlemeier, Uriël Schuurs
    15-25
    • PDF
  • Nieuws over Nieuwsbegrip; Over de uitkomsten en interpretatie van een studie naar de effecten van onderwijs in strategieën voor begrijpend lezen

    Kees de Glopper
    26-32
    • PDF

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.