Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 24 Nr 2 (2023)

Vol 24 Nr 2 (2023)

					Toon Vol 24 Nr 2 (2023)
Gepubliceerd: 10-08-2023
  • Een vakdidactisch observatie-instrument voor communicatief vreemdetalen-onderwijs: Brug tussen theorie en praktijk

    Charline Rouffet, Irene de Kleyn, Marleen IJzerman, Catharine van Beuningen, Rick de Graaff
    3-15
    • pdf
  • Het academisch lezen van eerstejaars hbo-studenten met een kleine en grote academische woordenschat: Een onderzoek naar begrip van studieteksten, leesstrategieën en leesmotivaties

    Camille Welie, Maarten de Korte
    16-28
    • pdf
  • Het leren van het Engels als vreemde taal door kinderen met een taalontwikkelingsstoornis (TOS): Een meertalige CodeTaal-interventie

    Jasmijn Stolvoort, Joyce Meuwissen, Megan Mackaaij, Teun Boekel, Elena Tribushinina
    29-39
    • pdf
  • Klaar voor de toekomst: Syntheseteksten leren schrijven in het voortgezet onderwijs

    Veerle Baaijen
    40-45
    • pdf
  • Kritisch denken in de literatuurles: bij het proefschrift van Martijn Koek

    Jeroen Dera
    46=49
    • pdf

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

informatie

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.