Voorwaarden voor vernieuwingen in het vreemdetalenonderwijs; Notities naar aanleiding van een ITS-rapport
Trefwoorden:
vreemdetalenonderwijs, Engels, beleid, vernieuwingenSamenvatting
Onlangs organiseerde het ministerie van OCenW een studiedag om te praten over de vernieuwingen in het vreemdetalenonderwijs en dan met name over de stagnaties daarvan: sommige vernieuwingen in het vto dringen makkelijker door in de praktijk dan andere. Welke factoren remmen of bevorderen dat proces? En zijn er verschillen aan te wijzen tussen Engels, Duits en Frans? Ter voorbereiding was een onderzoek verricht door het Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen (ITS) in Nijmegen om de stand van zaken te inventariseren.
Downloads
Nummer
Sectie
Artikelen
Citeerhulp
Voorwaarden voor vernieuwingen in het vreemdetalenonderwijs; Notities naar aanleiding van een ITS-rapport. (1997). Levende Talen Magazine, 84(517), 117-119. https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/1092