Taalkunde in het voortgezet onderwijs: Een breder perspectief

Auteurs

  • Marjon Tammenga-Helmantel

Trefwoorden:

vo, taalkundeonderwijs, didactiek, methode

Samenvatting

Na het uitkomen van de special Taalkunde en het schoolvak Nederlands staat taalkunde weer in de belangstelling. Toch zou een helderder beleid en een bredere kijk op taalkundeonderwijs nodig zijn, onder andere in samenwerking met de moderne vreemde talen.

Downloads

Citeerhulp

Tammenga-Helmantel, M. (2010). Taalkunde in het voortgezet onderwijs: Een breder perspectief. Levende Talen Magazine, 97(7), 10–13. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/116

Nummer

Sectie

Artikelen

Gelijkaardige artikels

1 2 3 4 5 > >> 

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.