Effectiviteit van grammaticaonderwijs

Auteurs

  • Enti Arends
  • Hanneke Bakker
  • Elsbeth Buunk
  • Heleen Dijks
  • Rianne de Goede
  • Wieke Hillen
  • Madeleine Laumann
  • Sarah Maas
  • Karin van der Worp

Trefwoorden:

vo, grammaticaonderwijs, instructievormen, grammaticaregel

Samenvatting

Over goed grammaticaonderwijs zijn de meningen in onderwijsland verdeeld. Negen lio’s hebben daarom onderzoek gedaan naar de effectiviteit van vier verschillende instructievormen binnen het grammaticaonderwijs.

Downloads

Citeerhulp

Arends, E., Bakker, H., Buunk, E., Dijks, H., Goede, R. de, Hillen, W., Laumann, M., Maas, S., & Worp, K. van der. (2010). Effectiviteit van grammaticaonderwijs. Levende Talen Magazine, 97(7), 16–19. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/117

Nummer

Sectie

Artikelen

Gelijkaardige artikels

1 2 > >> 

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.