Het leereffect van het computerprogramma PRONOM

Auteurs

  • Bernadette Buhuijs
  • Marceline Heringa
  • Elisabeth van der Linden

Trefwoorden:

taalkunde, ict, Frans

Samenvatting

In dit artikel wordt verslag gedaan van een onderzoekje zoals dat op het Zaanlands Lyceum te Zaandam werd uitgevoerd door twee studenten van een werkgroep Toegepaste Taalkunde aan de Universiteit van Amsterdam onder leiding van docente Elisabeth van der Linden. Doel was het leereffect te meten van het programma PRONOM, een oefenprogramma met betrekking tot de vormen van het persoonlijk voornaamwoord in het Frans.

Citeerhulp

Buhuijs, B., Heringa, M., & Linden, E. van der. (1992). Het leereffect van het computerprogramma PRONOM. Levende Talen Magazine, 79(470), 168–170. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/1491

Nummer

Sectie

Artikelen