De schrijfproductie van leerlingen in het Duits onder de loep

Auteurs

  • Marjon Tammenga-Helmantel
  • Rinske Heida
  • Esther de Jong
  • Carmen Rademaker
  • Marlies Urbach

Trefwoorden:

Duits, literatuur, schrijfvaardigheid

Samenvatting

Het onderwijs wordt steeds internationaler. In het talenonderwijs biedt deze ontwikkeling niet alleen de gelegenheid om te werken aan taalvaardigheden. Ook bij het onderdeel literatuur kan een dergelijk perspectief van meerwaarde zijn.

Downloads

Citeerhulp

Tammenga-Helmantel, M., Heida, R., Jong, E. de, Rademaker, C., & Urbach, M. (2016). De schrijfproductie van leerlingen in het Duits onder de loep. Levende Talen Magazine, 103(1), 18–22. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/1544

Nummer

Sectie

Artikelen

Gelijkaardige artikels

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 > >> 

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.