’t Es nog al nie na de wuppe: Een voorbeeld van geïntegreerde lees- en schrijflessen over taalvariatie

Auteurs

  • Joyce Bunt

Trefwoorden:

schrijfonderwijs, leesvaardigheid

Samenvatting

Taalkundige onderwerpen zijn heel geschikt om te integreren met de verschillende taalvaardigheden van het schoolvak Nederlands, zoals deze lessenserie geïntegreerd lezen en schrijven over taalvariatie bewijst.

Downloads

Citeerhulp

Bunt, J. (2019). ’t Es nog al nie na de wuppe: Een voorbeeld van geïntegreerde lees- en schrijflessen over taalvariatie. Levende Talen Magazine, 106(1), 10–17. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/1878

Nummer

Sectie

Artikelen

Gelijkaardige artikels

<< < 2 3 4 5 6 7 8 9 > >> 

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.