Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 106 Nr 1 (2019)

Vol 106 Nr 1 (2019)

					Toon Vol 106 Nr 1 (2019)
Gepubliceerd: 23-01-2019

Artikelen

  • Regionale taal en identiteit bij jongeren: In gesprek over voordelen en vooroordelen

    Willemijn Zwart, Joanne van der Boom, Suzanne Brookman, Janieke van der Poppe
    4-8
    • PDF
  • ’t Es nog al nie na de wuppe: Een voorbeeld van geïntegreerde lees- en schrijflessen over taalvariatie

    Joyce Bunt
    10-17
    • PDF
  • Talen leren met virtual reality: Aanwinst of ontgoocheling?

    Berry van de Wouw
    20-23
    • PDF
  • Comparatief beoordelen in D-PAC: Leerlingen vergelijken teksten en geven feedback in handige online tool

    Liselore van Ockenburg
    26-31
    • PDF
  • Toegankelijke verhalen voor lezers van veertien jaar en ouder in het vmbo

    Rob van Veen
    34-35
    • PDF
  • Zwijgen om het onzegbare te zeggen

    Jan de Jong
    36-37
    • PDF
  • Duolingo als slimme assistent

    Roland Bruijn, Henk la Roi
    39
    • PDF
  • Verdere standaardisering van het Fries: Onderzoek naar acceptatie van voorkeursvormen op lijst Fryske Akademy

    Renske van der Meer-Pasma
    41-42
    • PDF
  • Promotieonderzoek over grammatica in de lerarenopleiding

    Geramé Wouters
    43
    • PDF
  • Taal in beeld: De Landelijke Studiedag van Levende Talen in woord en beeld

    Clary Ravesloot
    44-52
    • PDF
  • Liefde voor de taal: de docent maakt het verschil

    Geramé Wouters
    46-47
    • PDF
  • Het examen als koevoet: Het advies over het centraal schriftelijk examen Nederlands aan Curriculum.nu

    Patrick Rooijackers
    53-54
    • PDF

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.