Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 107 Nr 7 (2020) /
  4. Artikelen

Bloes

Auteurs

  • Erik Kwakernaak

Trefwoorden:

Duits, gender

Samenvatting

Over de gendergrenzen van bloes en Bluse.

Downloads

  • PDF

Citeerhulp

Kwakernaak, E. (2020). Bloes. Levende Talen Magazine, 107(7), 38. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/2105
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Download citatie
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Nummer

Vol 107 Nr 7 (2020)

Sectie

Artikelen

Meestgelezen artikels van dezelfde auteur(s)

  • Erik Kwakernaak, Ten geleide: Grammatica – terug van nooit weggeweest , Levende Talen Magazine: Vol 107 Nr 3 (2020)
  • Erik Kwakernaak, Arie Hoeflaak, Erwin de Vries, Hoe verder met het vreemdetalenonderwijs? , Levende Talen Magazine: Vol 95 Nr 2 (2008)
  • Arie Hoeflaak, Erik Kwakernaak, Erwin de Vries, Niveaudaling luistervaardigheid Duits en Frans: mogelijke oorzaken en remedies , Levende Talen Magazine: Vol 94 Nr 5 (2007)
  • Erik Kwakernaak, Gedifferentieerd vakonderwijs: Hele taak eerst en hulp op maat , Levende Talen Magazine: Vol 103 Nr 7 (2016)
  • Erik Kwakernaak, Bewegingen en tegenbewegingen in het taalonderwijs , Levende Talen Magazine: Vol 99 Nr 1 (2012)
  • Erik Kwakernaak, Nihayra Leona, Clary Ravesloot, Grenzeloos literatuuronderwijs: Ten geleide , Levende Talen Magazine: Vol 105 Nr 3 (2018)
  • Erik Kwakernaak, Grammatica en het ERK. Repliek 1 op Westhoff: ‘Eigen inhoud eerst’ , Levende Talen Magazine: Vol 94 Nr 4 (2007)
  • Erik Kwakernaak, Samenvatten in het vreemdetalenonderwijs , Levende Talen Magazine: Vol 99 Nr 2 (2012)
  • Erik Kwakernaak, Allang een vak apart (2); Literatuur in het vreemdetalenonderwijs , Levende Talen Magazine: Vol 84 Nr 518 (1997)
  • Erik Kwakernaak, Een goede mix , Levende Talen Magazine: Vol 95 Nr 8 (2008)
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Gelijkaardige artikels

  • Hetty Mulder, Gert Rijlaarsdam, Talen in de nieuwe tweede fase, deel 1 , Levende Talen Magazine: Vol 84 Nr 525 (1997)
  • Alex van Schooten, 'Kies Arabisch!' , Levende Talen Magazine: Vol 84 Nr 517 (1997)
  • Samira Haddad, Judith Richters, 'Arabisch: leuk om te leren!' , Levende Talen Magazine: Vol 98 Nr 3 (2011)
  • Tom Duindam, Anneke de Graaf, Arabisch en Turks, taien voor lliefhebbers , Levende Talen Magazine: Vol 83 Nr 511 (1996)
  • Seyf Ozgüzel, Nieuwe schooltalen in Nederland , Levende Talen Magazine: Vol 84 Nr 523 (1997)
  • Fatma Kaya, Ali Liazid, Leerplannen Turks en Arabisch. Eerste stap naar aansluiting in de basisvorming , Levende Talen Magazine: Vol 84 Nr 522 (1997)
  • Bram van der Zwan, Arabische gespreksvaardigheid: standaardtaal of dialect? , Levende Talen Magazine: Vol 92 Nr 7 (2005)
  • Menno Eekman, Waarom Arabisch? , Levende Talen Magazine: Vol 88 Nr 6 (2001)
  • Guus Extra, Allochtone talen in het voortgezet onderwijs; Status in het voortgezet onderwijs en een vergelijkend perspectief , Levende Talen Magazine: Vol 85 Nr 528 (1998)
  • Menno Eekman, Tegen de stroom in. Turks op een Utrechtse vmbo school. , Levende Talen Magazine: Vol 90 Nr 7 (2003)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.