Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 107 Nr 7 (2020)

Vol 107 Nr 7 (2020)

					Toon Vol 107 Nr 7 (2020)
Gepubliceerd: 20-12-2020

Artikelen

  • Lockdownleservaringen bij Frans, Duits en Engels: ‘Wat leuk dat ik je zie…!’

    Marjolijn Voogel
    4-8
    • PDF
  • Durf meer met meertaligheid

    Catherine van Beuningen, Daniela Polišenská
    10-14
    • PDF
  • Literatuur loont, ook al in de onderbouw

    Elisabeth Lehrner-te Lindert
    16-21
    • PDF
  • Tienercollege: Aaneengesloten onderwijs van 10 tot 14 jaar

    Reitze Jonkman
    24-28
    • PDF
  • Gedichten zijn meer dan woorden

    Jan de Jong
    32-33
    • PDF
  • Een worsteling: Indringende jeugdromans met kwetsbare jongeren in de hoofdrol

    Rob van Veen
    34-35
    • PDF
  • Intriges op school

    Gerard Koster
    37
    • PDF
  • Bloes

    Erik Kwakernaak
    38
    • PDF
  • Rondje schrijven: Motiverende schrijfopdracht met veel eigen inbreng

    Johan Keijzer
    39
    • PDF
  • Het lezen van een boek in het Frans: Een uitdaging

    Marie-José Koot
    41
    • PDF
  • ‘Todesfuge’: Een gedicht om niet te vergeten

    Paul Sars
    42-43
    • PDF
  • Experimenteren met Google

    Kees van Eunen
    44-45
    • PDF
  • Belle van Zuylen, een leven in Holland

    Frank Claessen
    47
    • PDF
  • Cultuur is de natuur van de mens: Over het belang van een fundament voor cultuuronderwijs

    Clary Ravesloot
    48-50
    • PDF
  • Een eerste verkenning van de toetsing van taal en inhoud

    Janine Berns
    53-55
    • PDF

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.