Op weg naar een Taallab? Een verkenning van de onderwijskundige, vakinhoudelijke en praktische invulling van ‘taalbewust onderwijs’
Trefwoorden:
taallab, open leercentrum, vakoverstijgend, taalbeleidSamenvatting
Taal leeft en dus moet het taalonderwijs zich met taal mee ontwikkelen. Docenten Nederlands Wieteke van der Coelen en Ramon Groenendijk werken op een school die gaat beginnen met een nieuw onderwijsconcept waarbinnen ook voor taalonderwijs nieuwe perspectieven worden geboden. Kan ‘taalbewust onderwijs’ een concrete plek krijgen binnen de school in de vorm van een Taallab?Downloads
Nummer
Sectie
Artikelen
Citeerhulp
Op weg naar een Taallab? Een verkenning van de onderwijskundige, vakinhoudelijke en praktische invulling van ‘taalbewust onderwijs’. (2011). Levende Talen Magazine, 98(5), 16-20. https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/29