Een andere aanpak in schrijfdidactiek: Panorama en Linda de klas in

Auteurs

  • Patrick Rooijackers

Trefwoorden:

Nederlands, schrijfvaardigheid, didactiek, lessenserie

Samenvatting

Schrijven voor het vak Nederlands blijft voor leerlingen vaak een wat raadselachtige activiteit. Om leerlingen bewuster en doelgerichter te laten schrijven, ontwierp Patrick Rooijackers een lessenreeks waarbij publieksgerichtheid het uitgangspunt is.


Downloads

Citeerhulp

Rooijackers, P. (2009). Een andere aanpak in schrijfdidactiek: Panorama en Linda de klas in. Levende Talen Magazine, 96(1), 7–10. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/374

Nummer

Sectie

Artikelen

Meestgelezen artikels van dezelfde auteur(s)

1 2 > >> 

Gelijkaardige artikels

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.