Themanummer tweetalig onderwijs
Trefwoorden:
tweetalig onderwijs, voortgezet onderwijsSamenvatting
INHOUD
Rick de Graaff, Taal om te leren: Iedere docent een CLIL-docent, 7-11
Emma de Rijk, Tto-onderwijs in de praktijk, 14-18
Marianne Bodde & Joke Schokkenbroek (†), Scenario’s voor Engels in het primair onderwijs: Gevolgen voor de brugklas, 20-24
Pernelle Lorette & Laurence Mettewie, CLIL in Wallonië: Franstaligen leren graag Nederlands, 26-29
Onno van Wilgenburg, Synke Hotje & Elly Deelder, Tto, LinQ, vvto: Versterking van het talenonderwijs, 32-34
Downloads
Nummer
Sectie
Artikelen
Citeerhulp
Themanummer tweetalig onderwijs. (2013). Levende Talen Magazine, 100(7), 6-34. https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/558