Themanummer tweetalig onderwijs

Auteurs

  • Rick de Graaff
  • Arie Hoeflaak

Trefwoorden:

tweetalig onderwijs, voortgezet onderwijs

Samenvatting

INHOUD

Rick de Graaff, Taal om te leren: Iedere docent een CLIL-docent, 7-11

Emma de Rijk, Tto-onderwijs in de praktijk, 14-18

Marianne Bodde & Joke Schokkenbroek (†), Scenario’s voor Engels in het primair onderwijs: Gevolgen voor de brugklas, 20-24

Pernelle Lorette & Laurence Mettewie, CLIL in Wallonië: Franstaligen leren graag Nederlands, 26-29

Onno van Wilgenburg, Synke Hotje & Elly Deelder, Tto, LinQ, vvto: Versterking van het talenonderwijs, 32-34

Downloads

Citeerhulp

Graaff, R. de, & Hoeflaak, A. (2013). Themanummer tweetalig onderwijs. Levende Talen Magazine, 100(7), 6–34. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/558

Nummer

Sectie

Artikelen

Meestgelezen artikels van dezelfde auteur(s)

1 2 3 > >>