Harde woorden zijn nodig: Een reactie op het onderzoek naar de effecten van sturing op discrepantie tussen ce- en se-cijfers.

Auteurs

  • Helge Bonset

Trefwoorden:

schoolexamen, centraal examen, voortgezet onderwijs, discrepantie, onderzoek, schoolbeleid

Samenvatting

Levende Talen heeft in 2013 een onderzoek laten uitvoeren naar de effecten van sturing door schoolleiders op de discrepantie tussen cijfers van het centraal examen en het schoolexamen. Helge Bonset plaatst kanttekeningen bij de aanbevelingen van de Werkgroep Onderzoek se/ce.

 

Downloads

Citeerhulp

Bonset, H. (2013). Harde woorden zijn nodig: Een reactie op het onderzoek naar de effecten van sturing op discrepantie tussen ce- en se-cijfers. Levende Talen Magazine, 100(7), 56–58. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/564

Nummer

Sectie

Artikelen