Van leesles naar complete taalles: Leesdidactiek versterken door methodelessen te herontwerpen

Auteurs

  • Clary Ravesloot
  • Bart van der Leeuw

Trefwoorden:

leesvaardigheidsonderwijs, leesdidactiek, voortgezet onderwijs, examentraining

Samenvatting

Het leesvaardigheidsonderwijs mag zich de afgelopen jaren verheugen in een groeiende belangstelling. Maar waarom al in de onderbouw beginnen met examentraining als er voldoende didactisch beproefde alternatieven zijn?

Downloads

Citeerhulp

Ravesloot, C., & Leeuw, B. van der. (2013). Van leesles naar complete taalles: Leesdidactiek versterken door methodelessen te herontwerpen. Levende Talen Magazine, 100(8), 16–20. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/569

Nummer

Sectie

Artikelen

Meestgelezen artikels van dezelfde auteur(s)

1 2 > >> 

Gelijkaardige artikels

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.