Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 101 Nr 8 (2014) /
  4. Artikelen

Een vaderlijk woord

Auteurs

  • Peter-Arno Coppen

Trefwoorden:

grammaticaonderwijs, didactiek

Samenvatting

column

Downloads

  • PDF

Citeerhulp

Coppen, P.-A. (2014). Een vaderlijk woord. Levende Talen Magazine, 101(8), 21. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/928
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Download citatie
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Nummer

Vol 101 Nr 8 (2014)

Sectie

Artikelen

Meestgelezen artikels van dezelfde auteur(s)

  • Anneke Neijt, Erwn Mantingh, Peter-Arno Coppen, Jan Oosterholt, Kees de Glopper, Theo Witte, Manifest voor het schoolvak Nederlands: ‘Bewust geletterd’ als nieuwe koers , Levende Talen Magazine: Vol 103 Nr 1 (2016)
  • Thomas de Bruijn, Peter-Arno Coppen, Barbara Snel, Maarten Timmermans, Ricardo Walinski, Nienke Wassenberg, Grammatica 2.0: ‘Waarom heeft niemand ons dat eerder op deze manier verteld?’ , Levende Talen Magazine: Vol 103 Nr 7 (2016)
  • Peter-Arno Coppen, Theo Witte, Vakdidactisch onderzoek bij het schoolvak Nederlands als brug tussen discipline en praktijk , Levende Talen Magazine: Vol 105 (2018)
  • Peter-Arno Coppen, Nieuwe perspectieven voor het schoolvak Nederlands , Levende Talen Magazine: Vol 105 Nr 5 (2018)
  • Peter-Arno Coppen, Cruijffiaans grammaticaonderwijs , Levende Talen Magazine: Vol 100 Nr 2 (2013)
  • Erwin Mantingh, Theo Witte, Peter-Arno Coppen, Ton van Haaften, Manifeste misverstanden , Levende Talen Magazine: Vol 103 Nr 4 (2016)
  • Peter-Arno Coppen, Beste Helge , Levende Talen Magazine: Vol 102 Nr 2 (2015)
  • Peter-Arno Coppen, Een retorisch moment , Levende Talen Magazine: Vol 103 Nr 1 (2016)

Gelijkaardige artikels

  • Hans Goosen, Een doorlopende leerlijn literatuur met tekst-ervaring in alle fasen: Lezen, beleven, uitwisselen, bespiegelen , Levende Talen Magazine: Vol 106 Nr 8 (2019)
  • Werkplaats Talen, Special Werkplaats Talen , Levende Talen Magazine: Vol 94 Nr 2 (2007)

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.

Informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

Zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

Bladeren

Blader

  • Op nummer
  • Op auteur

Reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.