Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 102 Nr 3 (2015)

Vol 102 Nr 3 (2015)

					Toon Vol 102 Nr 3 (2015)
Gepubliceerd: 10-04-2015

Artikelen

  • Literatuursites koppelen jonge lezers aan geschikte boeken: ‘Ze zetten niet meer de hakken in het zand als het om lezen gaat’

    Jan Erik Grezel
    4-8
    • PDF
  • Francofonie, francofilie en francofilofonie anno 2015

    Arie Hoeflaak
    10-13
    • PDF
  • Een realistische idylle: (Vanzelf)sprekend literatuuronderwijs

    Tom Borsten
    16-20
    • PDF
  • Hoe staat het met het onderwijs Engels in Vlaanderen? Lessen uit de European Survey on Language Competences

    Katrijn Denies, Liesbeth Heyvaert, Rianne Janssen
    22-26
    • PDF
  • Ketchupwolken, een selfie en een kronoscoop

    Rob van Veen
    30-31
    • PDF
  • Mens-erger-je-niet voor gevorderden

    Jan de Jong
    32-33
    • PDF

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.