Een realistische idylle: (Vanzelf)sprekend literatuuronderwijs

Auteurs

  • Tom Borsten

Trefwoorden:

literatuuronderwijs, schoolexamen, praktijk, didactiek

Samenvatting

Hoe kunnen literatuurdocenten hun leerlingen het beste voorbereiden op het schoolexamen literatuur in het eindexamenjaar? Het boekverslag is niet het juiste antwoord, maar mondelinge verwerkingsopdrachten zoals het socratische gesprek zijn dat wel.

Downloads

Citeerhulp

Borsten, T. (2015). Een realistische idylle: (Vanzelf)sprekend literatuuronderwijs. Levende Talen Magazine, 102(3), 16–20. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/939

Nummer

Sectie

Artikelen

Meestgelezen artikels van dezelfde auteur(s)

Gelijkaardige artikels

1 2 3 4 5 6 > >> 

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.