Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. Vol 102 Nr 6 (2015)

Vol 102 Nr 6 (2015)

					Toon Vol 102 Nr 6 (2015)
Gepubliceerd: 24-09-2015

Artikelen

  • Apps in taallessen: Hoe het gebruik van apps leerlingen kan helpen met hun taalvaardigheid

    Rutger Cornelissen, Ramon Groenendijk
    4-8
    • PDF
  • Beroepstaal: De dilemma’s van de docent moderne vreemde talen in het mbo

    Christa Beckers
    10-14
    • PDF
  • Vrijheid in Niemandsland: Over lesgeven op de isk

    Martijn Schoonderwoerd
    16-20
    • PDF
  • Ambities voor vroeg Engels: Niet het lespakket bepaalt de leerlijn, maar het beoogde ambitieniveau

    Marianne Bodde-Alderlieste
    22-26
    • PDF
  • Tombola van emoties: Historische jeugdverhalen voor jong en oud

    Rob van Veen
    32-33
    • PDF
  • Het is maar net hoe het zand voelt

    Jan de Jong
    34-35
    • PDF
  • FREPA; Framework of Reference for Pluralistic Approaches

    Esther van Loo
    38-39
    • PDF

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.